دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

کد اهنگ پیشواز محسن چاوشی

 ٢٢١١١٣١ سنتوری.زخم زبونات


٢٢١١١٣٠ سنتوری.تنهای بی سنگ صبور

٢٢١١١٢٩ سنتوری.رفیق من


٢٢١١١٢٧ سنتوری.گوشیو بردار


من با تو خوشم 2211128



راه کربلا ٣٣١٨١٧ 

اسیری ٣٣١١٠١٠ 

بازار خرمشهر ٣٣١١٠١١ 

بازار خرمشهر.قطعه 2 ٣٣١١٠١٢ 

بخون امشب ٣٣١١٠١٣ 

چهار دیواری ٣٣١١٠١٤ 

حراج ٣٣١١٠١٨ 

خنده ٣٣١١٠١٩ 

دریاچه مرده ٣٣١١٠١٥ 

دل شوره ٣٣١١٠١٦ 

دور آخر ٣٣١١٠١٧ 

ژاکت ٣٣١١٠٢٢ 

ظهر عطش ٢٢١٧٢٢ 

غدیر خون ٢٢١٧١٧ 

کاشکی‌ ٣٣١١٢٥١ 

کی‌ بهت خندیده ٣٣١١٠٢٠
لولای شکست٣٣١١٠٢١

٣٣١٢٨٦٤ها
 (مثل گنجیشکی که زیر برفا مونده..)

٣٣١٢٨٦٥ ها قطعه 2
(رد چشمامو نگا کن دسامو بگیر تو دستات..) 

٣٣١٢٣٢٠ چمدون
(چمدونمو دارم میبندم،با یه طرح کهنه از دلخوشیام..)

٣٣١٢٣٢١ چمدون قطعه2
(چمدونمو باید میبستم،واسه رفتن از همون روزی که..)

٣٣١٢٣٢٢ چمدون قطعه 3
(من با چمدونم آخر این جاده،منتظرت میشم..)

٣٣١٢٣٣٥ پروانه ها
(شال و کلاه کن آسمون خیسه..)

٣٣١٢٣٣٦ پروانه ها قطعه2
( خیلی دلم گیره،خیلی گرفتارم..)

٣٣١٢٣٢٧ غیر معمولی
(دوستی ساده ی ما غیر معمولی میشد..)

٣٣١٢٣٣٩ غیر معمولی قطعه2
(بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو..) 

٣٣١٢٣١٩ بوف کور
(غباری که از تو نشسته روی قلبم..)

٣٣١٢٣١٨ بوف کور قطعه2
( دلم گرفته از دلم که از تو دوره..)

٣٣١٢٣٢٤ غم وشادی
(توی این خرابه ی متروکه،تو که نیستی همه چی مشکوکه..)

٣٣١٢٣٢٥ غم وشادی قطعه2
(ای غم و شادی من روح آبادی من..)

٣٣١٢٣٢٦ غم وشادی قطعه3
( من که از دوری تو دلتنگم،دست خالی با دلم میجنگم..)


٣٣١٢٣٣٠ حریص
(بهم بگو از عشق تصور تو چیه،وقتی که ....)

٣٣١٢٣٢٩ حریص قطعه2
(نخندو با خنده هات باز منو دلخور نکن..)

٣٣١٢٣٣٤ پرنده غمگین
(نگو بهار چی شده پرنده ی غمگین...)

٣٣١٢٣٣٣پرنده غمگین قطعه2
(بگو چه مرگته که دوباره میخونی..)

٣٣١٢٣٣٨ زیبائی
(از خودم میپرسم از چی نفرت داره...)

٣٣١٢٣٣٧ زیبائی قطعه2
( اما باز فک میکنم،شاید این تقدیره..)

٣٣١٢٣١٧ باد بادک های رنگی
(بچه بودم غصه وبالم نبود،هیشکی حریف شوروحالم نبود..)

٣٣١٢٣٣٢کافه های شلوغ
 (تو غربت خونه جز منه دیونه کی غصه ی تو رو خورد...)

٣٣١٢٣٣١ کافه های شلوغ قطعه2
(بازم اجازه بده بهت سلام کنم،نگو باهام قهری...)

٣٣١٢٣٢٣ دلم تنهاس
(تو میدونی،تو خیلی وقته میدونی،نمیفهمی،چه بی اندازه بی رحمی..)

آلبوم جدید سنتوری
 3312651: امام رضا
3312657:پائیز
3312660: تنها بودن
3312661: تنها بودن قطعه 2
3312652: خیانت
3312653: خیانت قطعه 2
3312658: سنگ صبور
3312659: سنگ صبور قطعه 2
3312656: متاسفم
3312654: من با تو خوشم
3312655: من با تو خوشم ریمیکس 
یک خبر خوش برای همراه اولی ها
آهنگ های پیشواز همراه اول محسن چاوشی هم آمد

اول یه پیامک خالی به 8989 بفرستید تا براتون فعال بشه 
بعد هم یکی از کدهای زیر رو به 8989 بفرستید و بعد 


30191   اسیری

30217   دریاچه مرده 

30218   حراج

30222   دل شوره 1 

30223   دل شوره 2 

ﻣﺤﺴﻦ ﭼﺎﻭﻭﺷﯽ – باﺯﺍﺭﺧﺮﻣﺸﻬﺮ
۳۰۲۲۴

محسن چاوشی – کاشکی
۳۰۲۰۱

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:کد اهنگ پیشواز محسن چاوشی , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM